lørdag 26. januar 2008

Utfordret til å fortelle...

Jupp, da har Elisabeth (Catalina) utfordret meg...
Utfordringen går ut på at jeg skal:
*skrive syv sanheter om deg selv
*linke til den/de som har utfordret deg
*utfordre syv andre,
og legge igjen beskjed i bloggen deres om at de er utfordret...

Disse har jeg utfordret...
-Majamor
-Ingvild Bolme
-Gyda
-Earane Oronar
-Berit
-Anne
-Maya

Alle disse damene er det linker til på venstre side her i bloggen min...


Jupp... da kommer mine sannheter...
- er ett utprega b-menneske
- hjemmekjær sofagris
- kan være en skikkelig rotekopp, men elsker
å ha det ryddig og ordentlig rundt meg
- elsker å være hjemmeværende
- hater å brette sokker
- hater å handle klær til meg selv
- liker stillheten i huset etter at de andre har lagt
seg om kvelden

4 kommentarer:

Anonym sa...

OOPS - her datt jeg inn hos deg som jeg ikke har besøkt før!! Fine LO'er du lager! Skjønne støvler må jeg si og det ble fint som motiv!!
Ha en fin lørdag.
Hilsen Maria:-)

Elisabeth Helland sa...

hihi....liker alenetiden du også om kvelden altså.....og ja, ikke værst å være husmor heller da..hihi......stor klem...

Berit sa...

http://beritsplace.blogspot.com/
Ja, da har jeg tatt utfordringen din ;)
Lånte ene punktet fra deg da (å nyte stilletiden på kvelden når de andre er i seng ;) ).

Synd jeg ikke hadde anledning til å være med dere på kortkvelden i går, men jeg håper jeg får sjansen til å bli med en annen kveld :)
Snakkes! Klem B

Ingvild Bolme sa...

Ligger du å lurer rundt i butikken før jeg er på plass altså? Hmmm... ;-)
Er det du som kjøpte de rub-onsene med kråka kanskje? Mor prata om ei som så på LO'en min vdr den kråka og som akkurat hadde kjøpt samme rubons før jeg kom. Var det deg?

Takk for utfordringen forresten, den skal jeg følge opp! ;-)

Ønser deg også en masse god helg videre!