tirsdag 29. januar 2008

Forelsket!

Jupp, det er akuratt det jeg er!! Skikkelig forelsket!! -i den grad det går an å bli det i en ting da, selvsagt!! Idag kom nemlig min lenge etterlengtedet laptop. RØD og deilig sak fra Dell... Så lekker altså!! Så nå kan jeg både scrappe og skravle på msn på en gang... eller scrappe og hente inspirasjon fra nettet på en gang... eller rett og slett bare kule'n med pc'n - i stua... Føler meg skikkelig på topp nå altså!!
Hihi, neida... Men jeg har virkelig gledet meg til at den skulle komme, og nå er den her og det er digg!!

Ellers så ser jeg skikkelig fram til jungeltreffet på fredag!! Alle som jobber som designer for Scrappejunglen er invitert til treff i butikken, og det er jo alltid så koselig!! Så kvelden blir nok kort, selv om jeg sikkert er sein hjem ;)

Var inne og leverte noen forslag til bryllupsinvitasjoner på Scrappejungelen idag. Veeeeldig enkle, men med tanke på at de som skal lage invitasjoner lager noen-og-ørten stykker så er de sikkert avanserte nok *fnis* Glemte jo selvsagt å ta bilder da... jaja, sånn er det når en plutstelig får det travelt *hihi*...

Jo, en siste ting; har fått "mekket" meg gjestebok, og den håper jeg blir flittig brukt av besøkende her inne! Er så hyggelig når dere legger igjen en liten hilsen eller små ord!!

Ha en fin dag/kveld videre!!

Ingen kommentarer: