onsdag 30. januar 2008

Her sitter jeg...

...kommer meg liksom ikke fra dette vidunderet jeg *knis*
-men nå, nå skal jeg legge den fra meg... lage noen kort til salg hos Scrappejungelen tenkte jeg... er jo snart morsdag og Valentine og tro om ikke folk har lyst til å kjøpe hjemmelagede kort til mor eller sin kjære? Lager opp littegrann, så er det iallefall noen der om etterspørselen skulle komme...
Så da godtfolk, da pakker jeg sammen... eller dvs. skyver pc'n til side og setter igang hihi! (har ikke kommet ned fra lykke-skyen min enda jeg -haha!)


Og jo, jeg må bare fortelle, for jeg ble nesten helt lamslått. Helt satt ut, og veldig veldig glad!!
Xstine har laget en tråd om en av LOene mine på Minneriket http://www.minneriket.no/forum/viewtopic.php?t=7913 Jeg ville bare nevne det her inne, fordi jeg satte sånn pris på det!! Takk snille, snille Xstine!! You made my day (eller skal vi si måned!!).
Og takk alle dere snille damer som har vært inne og kommentert, jeg digger dere alle som en!!

Ingen kommentarer: