mandag 20. februar 2012

~ Verden står ikke til påske... ~

...og det er jo ikke lenge til :)

Hold deg fast;
Her kommer NOK ETT INNLEGG med papirkretiviteter... slå den!!
Her er en layout jeg laget siste timene på sist helgs Papirfest, 
lille skjønningen på bildet er min yngste nevø ♥.
Er så glad i nevøene og niesen min, og dette er altså den yngste sjarmøren.


Jeg har visst glemt noe om hvordan man best tar bilder av layouter til bloggen,
for dette var jammen ikke noe å skryte av. 
Skjevt og fælt.
Men du får ett visst intrykk, gjør du ikke?

Har brukt stjernestensiler som jeg har brukt ink blending tool på sammen med 
distress ink fra Ranger i fargene Weathered wood og Tumbled glass.
Jeg har også sprayet på glimmermist i fargen Patina - men jeg ser jo at det vises ikke så godt.
Men om du ser nøye etter i venstre øverste hjørne så 
ser du noen blå rundinger. Også stensiler.
Husker ikke produsenten på stensilene, men men...
Har også brukt stensil fra Prima, den som ser ut som en port. Jeg har bare
brukt den øverste delen, du ser det under blomstene. Har brukt ink blending tool her også, med distress ink
i fargen Black soot og den grønne som var i jule-3pakken fra Tim Holtz. Husker ikke navnet...
Blomstene, fuglen og bokstavene er fra Prima,
har brukt ett gammelt mønster og ett gammelt papirbånd under bildet. 

Uff, ble ett skikkelig oppramset innlegg dette, har visst helt glemt hvordan man 
skriver blogginnlegg også...
Men øvelse gjør mester, så jeg håper jeg snart kommer inn i DEN rytmen igjen også!

Ha en superfin mandag!!

*klem*


1 kommentar:

Prinsesse Elin sa...

Blir så imponert over det dere klippe7 lime damer får til med papir. Her blir det oftest bare rot ut av det og så går det i bosset:) Kan sitte å titte på scrappeblogger i timevis å drømme om alt det vakre som kan lages. Nå skal jeg titte litt videre på de fine kortene dine så blogges vi ( har lagt meg til som følger slik jeg blir oppdatert på nye kort) Klem:)