søndag 19. februar 2012

~ Glad for vårt vennskap - kort ~

Jeg skrev jo i forrige innlegg at jeg skulle oppdatere med flere (og bedre) bilder
av kortet som jeg la ut bilde av.
De kommer her:
Stempelteksten er fra Stempelglede, og sommerfuglene og stjernene er fra
Kort og Godt.
Diesene jeg har brukt er fra Docrafts, to forskjellige.



Båndet er seambindingribbon (trooor jeg det heter?) fra Wild Orchid Crafts.
Chiffonbåndet er fra BoBunny (er ikke helt sikker...) og de to 
gule blomstene er noen gamle fra Chatterbox. 
Har brukt stempelsverte fra Ranger til å sverte rundt kanten
på tekstruten, fargen heter Weathered Wood.
Den hvite knappen i midten er en jeg har fått etter min kjære mormor.
Syns forøvrig det er veldig kjekt å kunne bruke gamle
"autentiske" ting på saker jeg lager. Det blir ikke alltid det samme
med nyproduserte ting.



Kortet har ingen tradisjonell plass å skrive på, men jeg har 
laget en lomme som får plass til tags til
å skrive tekst på.
På toppen av tagslommen har jeg trykket ut
kantmønster med en punch fra Martha Stewart.


Syns det gjorde seg greit, og det er alltid gøy å lage noe som er litt annerledes.
Kortet ble laget til en venninne, og jeg koste meg masse med å lage det!!
Spør gjerne om det er noe du lurer på, så skal jeg 
forsøke så godt jeg kan å svare.




Idag har det vært skikkelig snødrev her på vestlandet hvor jeg bor.
Vi er vandt med mye forskjellig vær her altså, men jeg hadde ikke trodd det skulle
komme snø igjen... 
Men snø er herlig, alt ser så hvitt og fint og rent ut - og ryddig hehe! 
Rot og rask som ligger ute forsvinner litt - eller blir iallefall mindre synlig hehe!! 

Vi har også kost oss med fastelavensboller hos gode venner idag, og åtteåringen har vært på
kino og sett "pus med støvler" - som visst nok var skamkul

Ha en fin søndagskveld videre!!


*klem*


2 kommentarer:

Eli sa...

Kjekt å se deg trylle frem fantastiske ting igjen Monica <3 Utrolig lekkert kort! Ønsker deg gode dager *klem*

Eli Kristin Magnussen sa...

Du og du, dette var utrolig nydelig. Akkurat passe stæsj, fine ord og fargeskala. Me like! :D

Har ikke vært så aktiv på kortlaging, kun laget bursdagskort og småting mellom slagene. Søker inspirasjon igjen til nye ting - det fant jeg her! :D Takk!

Ha en fin dag!