mandag 20. desember 2010

~ Tre ting på en gang ~

Først:
Gratulerer så masse med dagen kjære Christopher!! 
Du er en flott gutt som jeg er veldig stolt av!
Glad i deg ♥


Nr 2:
Tenk så heldig jeg er da, som har vunnet ukens kalendergave hos Trude Julie!! Jippi så glad jeg ble da jeg så det - tusen takk kjære Trude Julie!!
Anbefaler alle å ta en tur inn i bloggen hennes, her er det så utrolig mange gode idèer, og alt er så lekkert utført!! Gå inn og la deg inspirere!

Så til sist;
Har visst laget litt kort som jeg ikke har tatt bilde av - så her kommer ett idag :)
Idag viser jeg dere ett kort som jeg laget i forbindelse med lille Lykke sin
barnevelsignelse. En nydelig liten jente og en flott dag! Kortet er helt enkelt, men jeg syns det
var sånn det måtte være :)
Har brukt Spellbinders dies for å stanse ut bakgrunnsmatten - og pc til å skrive ut teksten.
Litt halvperler og glitterlim måtte også til, men ellers bare Bazzill og mønsterpapir fra Making
Memories.




Takk for at du er innom en tur hos meg idag også - ønsker deg en flott kveld videre.
Her står siste rest av julepynting på planen.
Juletreet er på vei hjem, men må nok få avklimatisere seg
litt før det får komme inn... ellers blir det vel barnåler over alt...
Det pynter vi imorgen, og det gleder jeg meg stort til!!

Ha en fin kveld videre!
*klem*

1 kommentar:

Trude Julie sa...

Så nydelig kort du har laget! Veldig veldig fint! Og som med alt du lager er det jo bare helt utsøkt :D
Hå en strålende dag og ei fin førjulstid (hvis alt klaffer får du kalendergaven før jul).