tirsdag 21. desember 2010

~ Kort ~

A little attitude never hurt anyone... herlig tekst!

For en tid tilbake så fargela jeg dette stempeltrykket fra Kort og Godt - syns det er så kult!!
-og rubonsteksten fra Melissa Frances passet så godt til!
Ellers har jeg brukt kartong fra Bazzill, puncher fra Martha Stewart og Spellbindersdies. - og blanke bling fra Storyteller, samt glitterlim fra Ranger. Jeg har fargelagt med Copics-tusjene mine.


Idag måtte jeg legge til side all dårlig samvittighet  og si ifra på jobben at jeg ikke kom. Lillemor har kastet opp i natt, igjen - og da er det bare en ting som gjelder; å holde seg hjemme.
Satser på at hun blir fort bra igjen, og syns det er utrolig hvor "friske" de små er, selv om de er syke... Heldigvis!

Ønsker alle sammen en god bitte-bitte-lille-julaften idag!
Her står pynting av treet for tur i ettermiddag - da blir det julestemning i heimen!
-og så krysser jeg fingrene for at julekortene jeg har bestilt kommer idag... begynner å bli litt i aller seineste laget nå....

klem

Ingen kommentarer: