torsdag 2. desember 2010

~ Nå skal jeg si det... ~

Da er det tid for å avsløre hvem som har vunnet - jeg fant ut hvordan jeg kunne ta printscreen - og lime det inn i bloggen... alt en finner bare en Googler sier nå bare jeg....
Men iallefall.... :

Har brukt Random.org til å trekke en vinner; og som en ser her så er vinneren nr. 36 - som er:




Eline som skrev:

"Kaster meg med i siste liten =).



SÅ masse flott du har i bloggen din. Følger deg gjerne jeg..


Jeg ble litt misunnelig på de skoene akkurat nå i kulda .


Ønsker deg en koslig adventstid."


Så Eline - send meg adressen din på mail :)
Ta gjerne en tur inn i Elines blogg for å se på alt det fine hun lager - jeg har allerede vært der :)



Og til dere andre som var med; takk for at dere ville være med - Veldig kjekt!!
Ønsker dere alle en herlig adventstid - nå må vi sette oss ned og kjenne etter dere
- julen handler om ro og kos og å være sammen med de vi er glade i.
Ta oss tid.
Det skal jeg prøve å gjøre!

Ha en fin kveld videre!!
*klem*




Pst.... Om en dag eller to så skjer det noe spennende - så stikk gjerne innom!

2 kommentarer:

Fatima sa...

Heldige vinner.

Eline sa...

åååå TUSEN TAKK..Jeg er litt treg til å følge opp om dagen. Har vært litt i eksamensrus.. eller kaos =D