fredag 3. desember 2010

~ Husets smykke ~

Sjekk denne fantastisk flotte koksovnen vi har fått fatt på... Jeg dåner nesten litt når jeg ser på den, fordi jeg syns den er så vakker!! Den var vi så heldige å få - ja få - av noen som skulle kvitte seg med den... Åhhh... tenke seg til... Jeg er så glad og takknemlig for at de syns at vi var verdige nok til å overta denne!!
Nå må vi bare få tak i en skiferplate til å ha under, og få koblet den til pipa - så er jeg sikker på at denne kommer til å holde oss varme og gode i mange mange år framover!!
Under her kan dere også se den nye fargen på gulvet i stua - jeg er kjempefornøyd!! Er glad at jeg ikke gikk for helt kritthvitt gulv, men valgte lys brun istedetfor!! Veldig fornøyd ja :)



Så... kanskje det kommer ett nytt innlegg imorgen??
Mulig det - har nemlig noe å dele snart :)

Men før den tid så tror jeg at jeg hiver meg på sofaen, må lade opp til storinnrykk imorgen - har to i familen med bursdag i desember (godt planlagt...) så nå er det feiring for alle penga...

Ha en fin helg alle sammen!!
*klem*


4 kommentarer:

Ann Cicilie sa...

Wow, den var lekker! Grattis!

Og det så skikkelig stilig ut med lys brunt gulv, kom gjerne med flere bilder :)

Lene S sa...

Så flott!! Liker også fargen på gulvet. Ser ut som dere har et veldig koselig hjem :))

Gro sa...

Å den var jo bare rå lekker, heldig dere var som fikk den. :)

Gro

RoseSommer sa...

Hmmmmm, hva skal avsløres snart, tro???
Jeg før visst følge godt med nå i julestria.
Og ovnen; KJEMPELEKKER!!!