fredag 12. november 2010

~ Toffifee-eske til en venn ~




Jeg har her pyntet en Toffifee-eske som jeg skal gi til en venn. Arket jeg har pyntet med kommer fra Papirdesign, og heter Ingrid - ett dobbelsidig ark, og jeg har her brukt begge sidene.
I tillegg har jeg brukt litt halvperler fra Storyteller, stempel fra Stempelglede, blomster fra Prima - og det utrooooolig nydelige hvite båndet er helt nytt fra Tim Holtz... lekkerlekkerlekker!! Blonden under vet jeg ikke hvem som har produsert - og de blanke blingene kommer fra Kort og Godt. Har brukt Spellbinders til å kutte ut underlaget til stempelet og det stripete mønsterarket med. Litt glitterlim hører jo alltids med også *fnis*

Ønsker deg en superfin lørdag videre!
*klem*

6 kommentarer:

helen og gutta sa...

denne var bare helt lekker ♥ skjønne farger og pynten var bare herlig. heldig venninne du har som får den

wimsyś scrapperier sa...

Hver gang jeg er innom hos deg føler jeg at komentaren min er Nydelig♥ og det må jeg jo si denne gangen også♥ Fantastisk flott eske Monica.

Ønsker deg og dine en fin helg og ja vi må snart treffest♥

banglamarie sa...

Nydelig!!

Anonym sa...

Nydelig Monica!!!! :)))) Er så kjekt å innom bloggen din, alt du lager er jo så FANTASTISK FLOTT!!!! :) Ønsker deg og dine en flott helg! Klem svigermor te Kine! ;)

Synnøve sa...

Sååå nydelig denne ble.
Fantastiske papirer i en deilig farge, og det båndet er et MÅ-HA ser jeg... Kjøpt hvor sa du??
Lekkert iallefall.
Ha en fiiin søndag,
klem

Elisabeth Helland sa...

åååh, heldige venn du har da..... makan til herlige detaljer og gjennomført til fingerspissene.....du er et unikum på detaljer....