torsdag 11. november 2010

~ Forfedre-LO, del ca en million ~

Har laget endel forfedre-lo'er de siste årene, for å gjøre noe med alle bildene vi har av våre forfedre; besteforeldre, oldeforeldre, gamle tanter og onkler og gudene-vet-hva....
Disse som er avbildet her er ikke i slekt med verken meg eller manne, men har allikevel en stor rolle i mannens historie. Det var nemlig de som i sin tid solgte gården sin til min manns besteforeldre. De var fire søsken, tre av dem ugifte - som ble boende på gården helt til de døde. Så selv om de ikke er direkte i slekt, så har de likevel stor betydning for hvordan familiehistorien ble etterpå. Derfor fortjener de en plass i albumet :) Jeg har valgt å sladde det jeg kunne av teksten som jeg har skrevet - vet jo aldri om det finnes noen etterkommere etter den ene søsteren som faktisk ble gift? :)
Også denne er enkel, med bare noen få ting som pynt...



Ønsker alle en super dag videre!

*klem*


og ps. har ikke glemt det jeg skrev tidligere om bloggteller-giveawayen... det kommer, det kommer :)

1 kommentar:

Hege sa...

Så lekker LO! Likte veldig godt den enkle stilen her, og selv om den var enkel, har du klart å få til et gammeldags preg med blondene, fuglene og kanten på mønsterpapiret.

Jeg har også en haug med forfedrebilder liggende, og nå ble jeg inspirert til å prøve å scrappe dem. Tusen takk!

Ha en fin dag:-)