lørdag 20. mars 2010

~ Bryllupskort ~


Ett bryllupskort fra meg idag, også dette laget med de nye stemplene fra Storyteller
Har brukt pynt fra Storyteller, med unntak av sommerfuglen som er fra Making Memories.
Har brukt sølvkartong og kartong i fargen Straw fra Bazzill.
Punchen jeg har brukt for å stanse ut "blondekanten" er fra Martha Stewart, og ovalene har jeg laget med Spellbinders.
Det lekre mønsterarket kommer fra My Mind's Eye fra serien Lush. Akuratt dette arket har ett herlig rosa velourmønster ... kjempefint - og passer perfekt til bl.a bryllup!!
Ønsker alle en flott lørdag!
Vi skal på akustisk konsert med Kurt Nilsen og Elin (fra x-factor) ikveld, og det gleder vi oss masse til - tror det kan bli en fin konsert!!
Takk for at du titter innom, ha en fin dag videre!
*klem*

3 kommentarer:

tonje boganes sa...

Nydelig!

Synnøve sa...

åh så flott! Så på dette papiret i dag, og nå angrer jeg skikkelig på at jeg ikke kjøpte det:/ lol
Herlig å mixe sølv sammen med velour, rett staselig!
Ha en deilig lørdag!

Elisabeth Helland sa...

så flott et kort da......herlig...
-ser visst ut til at det kun funker å skrive kommentarer til deg fra den bærbare, for stasjonære vil ikke godta det...hihi..jaja..detaljer detaljer... klem