fredag 6. november 2009

~ Etpar LOer laget på kurs på Papirfest ~

Har jo helt glemt å legge ut de to (av tre) LOene som jeg laget ferdig på kurset til Dina Wakley på Papirfest. FOR ett kurs!! Dina er en superinspirerende og fantastisk koselig dame - anbefaler på det sterkeste å ta kurs med henne om du får anledning!! Det beste jeg har vært på, noensinne!! Er så utrolig glad for at jeg gikk på dette kurset - fikk inspirasjon i bøtter og spann!!
Mye av kurset gikk på bruk av maling, blekk, glimmermist - masse grising og masse gøy!!
Så nå må jeg til innkjøp av Tim Holtz sine colorwash - supre sprayflasker med sprayblekk som er fulle av pigmenter - herlig!!

Men iallefall - her er mine to LOer, som ble laget på kurset. Dette er jo LOer som 50 andre også laget, nesten like, på samme kurset - men jeg velger likevel å legge dem ut, for å vise hvor gøy vi hadde det!! Helt knall!!
































































Takk for at du er innom hos meg idag, spør gjerne om du lurer på noe!
Ha en fortsatt flott dag!
*klem*

1 kommentar:

Catrine sa...

Åh, jeg er fremdeles lei meg for at det kurset var fullt... :(
Men, jeg får jo massevis av inspirasjon av å se deres LO'er da, så det er greit. ;)
Kjempefine alle tre!
Ha en flott helg! *klem*