mandag 29. juni 2009

~ En jeg tror jeg har glemt å vise fram? ~

"Fant" ett bilde av en LO som jeg tror jeg har glemt å vise fram? Er ikke sikker altså, så om noen skulle dra kjensel på denne fra før så beklager jeg... må være varmen som gjør det isåfall *lol*

Dette er bilde av min oldemor som holder min mormor i armene, og de befinner seg på setra som min mormor tilbragte sine barne-somre.
Digger dette bildet, jeg får virkelig følelsen av hvordan det må ha vært å bo der om sommeren, med klesvasken hengende ute... herlig!!






























I just found a picture of a layout that I think I haven't showed you yet? I'm not shure though, so if any of you recognize this from before I apologize... must be the heat *lol*
The picture is my great grandmother holding my grandmother, at the setra, where they had their cows in the summer. My grandmother spent every summer here, and you can really feel the atmosphere by looking at the picure. Even the laundry is showing.
Thanks for visiting me today, have a nice day!
xxoo

2 kommentarer:

Anne sa...

Denne var lekker Monica. Likte bruken av maling på denne siden og bruken av rubons.

Lekkert og flott bilde med klesvasken hengende ute :-)

Ingvild Bolme sa...

En nydelig vintage LO Monica. Veldig deg og veldig fin som alltid! ;-) Flott oppsett, og digger å se hvordan du "herjer" med crackl malingen! ;-)

Ønsker deg en riktig god sommer, og håper ellers alt står bra til med deg.