torsdag 23. oktober 2008

~ "veggjulebilde" ~


Ble så utrolig inspirert av en heklebrikke med reinsdyrmotiv på som jeg fikk i en pakke med vintage blonder som jeg og Oddbjørg kjøpte på ebay - så da måtte jeg bare lage ett veggbilde av den!
Da passet papirene fra Papirdesign helt perfekt syns jeg!! Har i tillegg brukt div. blonder, primablomster, halvperler fra KaiserCraft, "vanlige" perler i gull, cracklepaint fra Ranger.
Bildet skal jeg henge på veggen når det nærmer seg jul - som en del av julepynten tenkte jeg :)
Takk for at du er innom, ønsker deg en superduper dag videre!
*klem*

7 kommentarer:

Mari sa...

driiiitlekker!!!!jeg sitter og glor og glor!!

Jeg lagde et innrammet bilde til mamma nettopp, met et lignende broderi, som oldemoren hennes hadde hatt eller noe sånt...Men det var ikke i nærheten så lekkert som dette!

Unknown sa...

WOW!! Så utrolig lekkert! Super ide. Tusen takk for at du deler Monica - du er en stor inspirasjonskilde. Håper du får en strålende dag *klem*

Heidi sa...

Noe så sinnsykt vakkert!

Monica sa...

Wow! Så utrolig flott! Og så kreativt! Dette blir garantert en flott del av julepynten!
God helg! :)

Anne sa...

Takk for koselig hilsen i bloggen min. Guriland så stilig sak du har laget her da.Jammen meg er du kreativ.

Nå er det bare en uke til papirfesten. Gleder meg til å treffe deg igjen for nå er det jammen meg lenge siden jeg har truffet deg.

Ønsker deg en riktig God helg!

{ Kristina } sa...

Gosh, så nydelig!! :D Helt perfekt var denne her, liker absolutt alt med den.

Linn sa...

Jeg blir helt stum jeg!!!!! WOW å bare komme på noe sånt og få til å lage noe sånt! Imponert, men det er jeg til stadighet inne hos deg, du er så utrolig dyktig!!