tirsdag 21. oktober 2008

~ Oh my heck!! ~

Fikk pakke i posten idag... Litt uventet, fordi jeg kunne ikke huske å ha bestilt noe...
Pakken var fra Papirdesign, med papirer fra to nye kolleksjoner oppi...
OH OH OH - skulle ønske jeg kunne vise dere hva jeg har fått, men dere må smøre dere med litt tålmodighet - men den som venter på noe godt... ;) -og det er verdt å vente på, det er sikkert!
Gled dere folkens!! Dette er lekkerbiskener!!!
















Med det samme så vil jeg vise dere litt flere julekort som jeg har laget for Papirdesign - denne gangen i rødtoner.

Takk for at du er innom hos meg, og jeg vil ønske deg en strålendes dag videre!!
*klem*

8 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

gosh, skal si du er heldig som får pakker sånn uvente i posten, og kan gjøre ting utav de som du liker best.....og som du gjør best, så jeg er sikker på at det neste du tryller frem kommer til å bli helt konge....utrolig lekre juekort dette her er altså......lovely....ha ei herlig uke videre..storklem fra meg til deg...

Anonym sa...

Åh du og du for noen nydelige kort!! Du ruuuuuuuuuler:-)

Digger alt du lager!! Du er jammen litt av et kortscrapper forbilde!!

Klemz -ae-

Trine sa...

åh, så lekre julekort! her er det høy lifte faktor alså! de var rett og slett rålekre!

Anneli sa...

Du er så flink Mo9ca <3
Jeg jobber ennå med julepapirene jeg.. Synd det ikke er mulig å få litt flere timer i døgnet!
Ha en fin kveld (:
Klem
og tusen takk for koselig kommentar <3

❤ Kaia sa...

Nydelige kort, både disse og de blå, jeg har bestilt julepapirene til 3ndy papir, og papirgleder, og gleder meg vilt til de kommer :o)

Ha en strålende kveld.

ninabakke sa...

Så nydelige kort :)

Ha en fin lørdag!

Ingvild Bolme sa...

Som alle sier ovenfor, rett og slett nydelige! Synes de var så "gosselige", kjenner nesten lukten av julegløgg og fikk lyst til å feire julen på hytta når jeg så disse! ;-) Altså, de minner meg om glede og hygge, kos.. ja, alt om julen,... oj nå begynte jeg å glede meg til jul gitt!

Ha en super dag vennen!

Inas lune hjørne. sa...

For noen utrolig lekre og jule-stemnings-skapende kort du har laget!