fredag 11. juli 2008

Kristin, Stine Iren og Salte - Wuhuuuu!!






Dere vant RAK-trekningen hos meg!! Gratulerer!!
Skulle jo egentlig bare trekke en, men så syns Martin det var så gøy å trekke at han trakk to... og så måtte jo Marit også få lov til å trekke en gang.. så da ble det tre vinnere i denne RAKen *knis*
-så Kristin, Stine Iren og Salte ; send meg adressen deres på mail (adressen står til venstre) så sender jeg avgårde en liten ting til dere!

Og for alle dere andre - ta gjerne turen innom i bloggene til disse talentfulle damene!!

Så vil jeg takke alle som har vært med og lagt igjen spor etter seg i denne RAKen!! Jeg blir helt overveldet over at så mange er innom hos meg, og legger igjen så mange søte og snille og fine ord til meg!! Tusen tusen takk!! You all made my day!!!

Ha en super dag videre!!
*klem*
















1 kommentar:

Salte sa...

Wow - lucky me!! Tuusen takk - skal sende deg en mail jeg!