tirsdag 8. juli 2008

Endelig din - Scrappemanias {ett lite ord} #2


Er for tiden på hytta til foreldrene mine i Spangereid, og scrappesakene ble med blandt badetøy og håndklær. Og når været er sånn at badetøyet ikke blir brukt - ja da bruker jeg scrappesakene istedetfor *lol*
Så jeg har laget ett bidrat til Scrappemanias {ett lite ord}#2 som var [Endelig]. LOen handler om at jeg er så glad for at jeg endelig er gift med drømmemannen min!
Bildet er så som så, tatt med ett dårlig mobilkamera siden jeg har glemt overføringskabelen til fotoapparatet *dåne*... men jeg skal prøve å legge inn nytt og bedre bilde når jeg kommer hjem...


Takk for at du titter!!



I samme slengen vil jeg si at det fortsatt er mulig å være med i trekningen av en RAK, skriv deg på i innlegget under "TakkeRAK". Har ikke tenkt over når jeg kommer til å trekke ut den heldige, men det blir nok i en av de neste dagene, så benytt sjangsen ;)


Ha en fortsatt super dag!!

7 kommentarer:

annes paperfun sa...

Så stilig LO og flotte detaljer :o)
Kos deg masse videre på hytteferie...

Ingvild Bolme sa...

Bildet var bra det Mo9ca, og enda bdre var LO'n! Nydelig som vanlig!

Håper ellers du har en fin tur selv om været er så som så ;-)

klem

Vibeke sa...

Herlige detaljer på denne:):)

{ Kristina } sa...

Kjempeflott layout, Monica. Likte godt den malingen du har "grist" med jeg. =) Og så syns jeg ikke du skal bytte ut bildene.

Takk for at du deltar. Håper du får en fin sommer videre.

Kristina

Beate sa...

Kjempelekekr layout, nok en gang fra deg. Jeg digger stilen din. :D

God sommer

Anita sa...

Denne var nydelig!! Elsker alle detaljene på lo'ene dine, og så får du så fint til crackle painten:) Her likte jeg spesielt godt tag'en meg fuglen på, og den turkise malingen mot alt det sarte, lekkert!:)

Berit sa...

Nydelig LO, Monica!! Masse flotte detaljer, og så har du jo fått deg en flott mann :)
Ha en fortsatt fin sommer :)

Klem b