lørdag 5. april 2008

Vinner trukket!

Tusen tusen tusen takk alle dere som har delt deres mest positive opplevelser med meg (og andre som har lest). Jeg blir så utrolig varm om hjertet når jeg leser alt det som blir satt sånn pris på; at fra små øyeblikk i hverdagen til store hendelser som forandrer hverdagen for vedkommende...
Inne på Scrapping.no ba jeg om ett tall mellom 1-31 og fikk nr 26 som var anette - så anette - Gratulerer!! Du vant!!
Send meg adressen din på mail, så sender jeg deg en liten overraskelse i begynnelsen av neste uke... min mailadresse; monicagramstad@hotmail.com
Og til alle som var med, og som desverre ikke vant - håper neste uke blir enda bedre!

Ha en super uke alle sammen!!

2 kommentarer:

?? sa...

Gratulerer Anette...
Klemmer

Lisbet sa...

Evighetsprosjektet ditt ser helt fantastisk ut. Gleder meg til å få se mere.
Skulle ønske min onkel kom med en slik cd.