mandag 28. april 2008

Nummen

Det er sånn jeg føler meg; nummen... Jeg har så masse følelser inni meg etter en sånn fantastisk helg, og det er egentlig ganske vanskelig å "sortere" inntrykkene og opplevelsene jeg har hatt...
Vil først takke kjære kjære Kristin for at du åpnet døren til hjemmet ditt!! Takk Gyda for at du arrangerte ett fantastisk scrappetreff, og for at du holdt av plasser til oss som var tilreisende!
Så var det så gøy å treffe masse hyggelige damer; Katta, MonicaO, Trollemor, Veronica, Kjersti (KKK), Cathrine (elly), Silje, Fatima, Rita, Elizabeth, Vibeke, Salte, HegeAL, Lula, Mona på Papir i Hjertet, KristinL.... Ja og helt sikkert mange andre som jeg har glemt nå i farten, og i tilfelle så beklager jeg det... For å si det sånn så har jeg ikke klart å fordøye inntrykkene enda, og har litt problemer med å finne riktige ordene for å beskrive det hele...
Men uansett; helgen var fantastisk... Har opplevd så masse, og scrappet så masse, og skravlet så masse... Har møtt så mange nydelige jenter, rause positive og hjertevarme!! Jeg ble så glad for å få treffe dere alle sammen, og håper virkelig at vi får anledning til å treffes igjen!!

Hele 6 LOer ble ferdig (inkl den vi gjorde på round-robin'en kl to om natten knis)... Bilder av dem kommer litt senere...
Og ja... jammen vant jeg ikke med en av LOene jeg laget i helgen, dvs. alle som var der på lørdagen skulle henge opp en av LOene de hadde laget iløpet av helgen, og så skulle alle stemme på den de syns var finest... og dåne altså, jeg vant!! Så utrolig hyggelig!! Er ikke vant med sånnt *knis*!! Men tusen tusen takk til dere som stemte på meg, satte kjempestor pris på det!! *klem*

Laster opp bilder senere ikveld av LOene jeg har laget i helgen.. Og kanskje noen andre "stemningsbilder" fra helgen, må croppe og ordne litt først, før jeg får lagt dem ut...

Ingen kommentarer: