torsdag 6. desember 2007

Starting to like it...




Jaja så er jeg her igjen da... hihi.. kjenner liksom at jeg begynner å like tanken på å være en blogger...
Tenkte å prøve å legge inn noen flere kort idag, å se hvordan det går... hihi, jeg er jo ikke noe flink i disse datagreiene, men ett sted må jeg jo begynne og så langt har jeg kommet.. så får jeg heller se tilbake på denne spede begynnelsen og le litt av den, når jeg engang kan litt mer enn nå *knis*

Ok, I'm back, hihi... I'm starting to like the idea of me being a blogger...
Thought I'd try to publish some of my other cards today, to see if I'm starting to get the hang of it... I've never been good at this computer-stuff but I've got to start somewhere don't I?? So I'm looking forward to the day I can look back and laugh of the problems I used to have with this blog *giggle*

Ingen kommentarer: