søndag 2. desember 2007

My World of Scrapbooking and Stuff

Jeg en blogger?? Neppe... Eller?
Faktisk så har behovet for ett sted å "tømme seg" meldt seg, ett sted å legge fra seg spor, ett sted å vise hvem jeg er og hva jeg er...
Altså, heter Monica, begynner å bli voksen nå, sånn etterhvert... *knis*
Har klart å få tre fantastiske barn, og en helt unik og vidunderlig mann... Vanvittig!
Er det man kan kalle lykkelig, eller lykkelig scrapper... Scrapping fyller mye av tiden min, og jeg kunne virkelig ikke klart meg uten. Ingen hobbyer har noensinne gjort meg så lykkelig som det scrappingen gjør. -og jeg har vært innom de fleste altså -hehe! Jeg føler virkelig at scrappingen gjør noe med meg, nesten som om den gjør meg til en bedre person.. Jeg elsker å dokumentere de små tingene i livet vårt, og i livet til barna. Hjelpe dem, og oss å huske ting som skjer. Huske hverdagene. For det er jo det som fyller livet vårt, en haug med hverdager, det er de som er det virkelige livet. De store dagene er jo også livet, men det er hva en gjør ut av hverdagene som gjør livene våre til det de er. Og derfor så føler jeg også at dersom jeg kan bruke denne bloggen til å "tømme meg" så vil det også hjelpe meg å huske de små tingene bedre, og kanskje å bli enda mer oppmerksom på hva livet egentlig dreier seg om. Hjelpe meg å tenke mer gjennom hva som skjer og hvorfor det skjer.. bli mer oppmerksom muligens? Mer gjennomtenkt oppmerksom.. Og hel...
Derfor måtte jeg kalle bloggen for det som jeg gjorde; My world of scrapbooking and stuff.. For det er min verden, min verden med scrapping og sånt som jeg ønsker å feste her. Så her er jeg, og her kommer jeg...

Me - a blogger? No way... or?
Actually the need of having a place to "empty my self" has been calling me.. A place to leave traces, to show who and what I am..
Ok, my name is Monica, I have been blessed with three wonderful and darling children, and I have the most amazing husband, wonderful and unique...
I am what you can call happy, or a happy scrapper, scrapbooking fills my sparetime and I really couldn't live without it.. No hobbies have ever made me feel like this, and trust me I have tried them all!! Scrapbooking does something with me, I almost feel like it makes me a better person.
I really love to document the small things in our life, and our children's lives. Helping them and us to remember things that happen, and remembering the every day. Because that is what fills our lives; the every day stuff. That is what life is all about. Big days are also important of course, but they aren't what makes us who we are. I also feel like this blog will help me remember small things, help me think things through and see why stuff happens.
That's why I had to call this blog "my world of scrapbooking and stuff" - because it's my world, my world with scrapbooking and stuff that happens. Stuff that I want to write down.
So here I am, and here I come...

Ingen kommentarer: