lørdag 10. mai 2014

...NOE gjør man da...

Her er visst normalen at det går minst ett halvt år mellom hvert blogginnlegg... Så her kommer ett for dette halvåret *haha*

Har laget ett helt enkelt konfirmasjonskort til en skjønn konfirmant. (Det vil si, jeg har faktisk laget ett konformantkort og ett bryllupskort til - men dette var det eneste jeg husket å ta bilde av... Og bildet ble tatt ETTER at jeg hadde skrevet i kortet - derfor den "fæle sensureringen" på høyre siden, beklager det!! )
Har brukt mønsterpapir fra Pion i tillegg til blomster fra Prima og Storyteller, grønne blader fra Papirdesign, perleswirl fra Storyteller, dies fra CherryLynn, blonde fra Storyteller, stempel fra Kort og Godt (inni) og fra en produsent som jeg ikke husker (utsiden) - si gjerne ifra hvis du vet hvilken :)
Pengelommen er laget ved å punche ut sommerfugl fra to forskjellige produsenter (den ene er iallefall Martha Stewart, den andre husker jeg ikke produsent på...) og lime dem sammen bare på midten for å kunne spre vingene deres. Så limte jeg vingene på den inderste sånn at jeg fikk ned en pengeseddel - dvs så limte jeg bare helt ytterst på vingene. Funker supert!
I tillegg har jeg hatt på litt Stickles glitterlim i fargen Star Dust rundt omkring.









Ikke noe hokus pokus noe av det - men for meg så var det faktisk en ganske stor utfordring å få laget disse kortene - er ganske rusten kjenner jeg!! 

Så får vi se da, om det er noe som frister til gjentakelse...? 
Jeg driver og strikker en hel del for tiden, bl.a til prematuravdelingen på sykehuset her som alltid har behov for strikketepper og små luer og sokker. Hver lille sjel får sitt sett med teppe/sokker/lue - så det sier seg selv at de alltid trenge påfyll. - så om flere vil gjøre som meg så blir de supertakknemlige for gaven da dette kommer så godt med til de små menneskene som ikke klarer å regulere kroppsvarmen sin selv. 
Ull er gull!! 

1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.