onsdag 26. september 2012

Hobbybruktsalg til helgen


Minner om "årets happening" - hobbybruktsalg her i Sandnes på lørdag.


Jeg skal driste meg å være med som selger her, og prøve å få solgt unna endel av mitt overskuddslager,  - og håper at jeg slipper å ta noe med meg hjem igjen. 
Jeg kommer til å selge scrappesaker, og mener at jeg har lagt meg på ett bra prisnivå.
Noe av det jeg kommer til å ha for salg er:
Puncher, bokstaver, Spellbindersdies,  massevis av stempler (også cd med digitale), stempeloppbevaring, papiroppbevaring, massevis av forskjellige papirblomster, 
store (og billige) pakker med ubrukt mønsterpapir... 
og mye annet... 

Det er mange andre også som har ryddet i sine hobbyting, og jeg har hørt
rykter om maling, farveblyanter, rammer, quiltestoff,  såpelagingsutstyr, lysformer... ja og enda mer!

Håper vi sees der!


*klem*

Ingen kommentarer: