fredag 13. april 2012

~ Dagdrømmeren drar igang en real giveaway! ~

Dagdrømmeren har 500-følgere-feiring og drar igang en av de 
største og flotteste giveawayene jeg har
sett på lenge.

Blant annet gir hun bort denne fantastiske fløtemuggen
fra Wik & Walsøe - og hvem hadde vel
sagt nei til denne lekkerbiten? Ikke jeg! 
Hadde sagt ja, og tusen takk...


Så egentlig så har jeg ikke så lyst til å rope ut om denne gi-bort'en, men 
ta gjerne en tur inn og se på alle de lekre tingene hun 
har på gavelisten sin. 
Men ikke bli med på Wik & Walsøe-giborten, 
den vil nemlig jeg ha... 
hehe!


Ta gjerne en tur innom uansett - her er masse inspirerende bilder, nydelige tekster og mange
herlige mamma-tanker! 


1 kommentar:

dagdrømmeren sa...

Takk, Monica for fine ord og innlegg om giveawayen. Håper du vinner!
Har dere det bra, forresten? Lenge siden jeg har sett deg.
God helg
Klem Tonje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...