mandag 31. oktober 2011

~ Jippi!!! Jeg har vunnet ett nydelig armbånd... ~

Tenk det, at jeg har vunnet ett nydelig armbånd fra pyntdeg.no ...
Det er nesten ikke til å tro, jeg vinner jo omtrent aldri...
Eller, skal ikke si aldri, for noe har jeg da vunnet i årenes løp - men dette
var iallefall en utrolig hyggelig overraskelse!!
Og jeg gleder meg allrede stort til å ta det i bruk!


Jeg må vel innrømme at jeg nok ikke er en sånn
typisk "jåledame" (ikke negativt ment) som
pynter seg opp med lange og flagrende smykker, lange
og dinglende øredobber, eller store og blinkende ringer.
Ei heller dinglende armbånd.


Men dette derimot - det likte jeg så godt med en gang jeg så det!
Syns det er enkelt, men likevel veldig veldig elegant.
En type som en kan bruke både til jeans og litt mer oppdresset til
kjole eller skjørt.
Ta gjerne turen innom på pyntdeg.no - der har de armbånd, smykker, øredobber og ringer.
Både dinglende, blinkende og flagrende saker - og selvsagt litt enklere ting.
De har altså litt for enhver smak.



Her er armbåndet jeg vant, fint ikke sant?
Ikke rart jeg gleder meg til denne lekkerbiskenen dukker opp i posten hos meg :)



Ønsker deg en herlig dag, med eller uten flagrende, blinkende og dinglende accsessoirer!

*klem*

4 kommentarer:

RoseSommer sa...

Det var da utrolig fint! Nå var du heldig, gratulerer så mye. Ha en fin uke mens du venter på pakke i posten.

tonje boganes sa...

Heldig du er! Det var nydelig!
Klem Tonje

tonje boganes sa...

Hei igjen :)
Skal hilse mamma fra deg! Bor venninna di like ved huset vårt? Så kjekt. Det visste jeg ikke. Kom innom en gang du er der og hils på meg :) Det hadde vært veldig hyggelig!

Klem

Fatima sa...

Lekkert !!!