mandag 25. april 2011

~ Sesongens siste... ~



På tide å vise "sesongens siste" påskeegg... er det ikke?
Har visst bare laget to stykker i år, og det første har jeg vist tidligere her:
Her er årets andre, og siste påskeegg:









Har brukt omtrent bare forskjellige Primablomster til å pynte med her.
Basisen er tre lage med Gesso fra Ranger...



Kan også vise ett lite gjenbruksglass som jeg har pyntet med en gammel heklebrikke og ett bilde fra
utklippsarket til Papirdesign som heter "påske".
Oppi har jeg fylt i en pakke med Operamints... mmmm!!

Det enkle er ofte det beste....?





Nå er det på tide å komme seg litt ut i finværet!
Ha en flott andre påskedag!

*klem*

3 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

nice!!!
virkelig lekkert!
og du, takk for et fantastisk samvær i påsken! vi pratet om det når vi kjørte hjem at det var synd det var såååå lenge siden, for alle 5 trives godt i dere alles selskap.....så vi håper sommeren byr på flere muligheter!!
*kleeeeem*

helen og gutta sa...

herlig pyntet påskeegg. Jeg har ikke fått laget noe egg i år, har faktisk ikke fått scrappet noe heller siden papirfesten i høst. Dagene er travel og strekker for tiden ikke til.

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Utrolig flotte egg du har laget i år også :D
Jeg ble så inspirert av deg i fjor at jeg laget noen jeg også, og gjorde det igjen i år :D
Så utrolig koselig å lage og så kjekt å gi vekk :D
Tusen takk for at du deler :D
Klem