søndag 27. mars 2011

~ Lille Prinsen ~

Har tid til ett raskt innlegg idag også, nok ett guttebabykort :)


Her må jeg ærlig si at jeg ikke husker hvem mønsterarket kommer fra, men etter som jeg husker har jeg brukt både forside og bakside på samme arket; det blå og det brune.
Stempelet kommer fra Papirloftet, rosene fra Prima, krystallene fra Kort og Godt og en die fra Spellbinders til å kutte ut arket som jeg stemplet stempelet på.

Ha en strålende flott søndag videre - jeg tenkte jeg skulle begynne å pakke til neste helg; en hel helg med scrapperier og kreativiteter på Papirfest... Oooohhh!! Gleder meg gleder meg!!!


*klem*


3 kommentarer:

Fatima sa...

Som vanlig er det du lager bare lekkert. Kos deg på Papirfesten. Klem

Synnøve sa...

Nydelig kort!
Supervakre papirer i deilige farger!
Kos deg på treff til helgen,
klem

Beatemor sa...

Flott kort. Synes mønsterpapiret var veldig fint! Håper du får en superkjekk helg med scrapping!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...