søndag 2. januar 2011

~ Nytt guttebabykort, og godt nyttår! ~

Aller først så vil jeg ønske alle mine bloggvenner ett riktig godt nyttår - nytt år nye muligheter!

Så har jeg nok ett guttebabykort å vise til dere - laget noen på forespørsel for en tid tilbake - og her er nr 2.

Her har jeg brukt mønsterark fra Making Memories sin Pitter Patter-serie, rubons fra Melissa Frances, stempelmotivet er jeg jammen ikke sikker på hvem kommer fra (har demontert det fra klossen sin, og laget umonert av det...). -Men jeg har iallefall brukt Copics til å fargelegge det.
 Punchen jeg har brukt kommer fra Martha Stewart, knappen fra Rusty Pickle og båndet fra Harvest. - og så litt glitterlim fra Ranger hehe!
Stjernecharmsene kjøpte jeg på et kinesisk marked når jeg var i Dubai med jobben i juni. Artig!



Ha en riktig fin 2.januar!
*klem*


2 kommentarer:

Siv Anne sa...

Flott babykort og det er så fint med søm på. Tror jeg må ta frem symaskinen igjen. En stund siden den har vært fremme.

Ha en fin dag :)

Lene - Nabon sa...

Så masse flotte kort! Og den kalenderen din litt lenger ned her var jo bare uberlekker!

*DÅNER*