fredag 26. november 2010

~ Nå skal jeg jammen holde meg varm på beina i vinter! ~

Jepp - nå blogger jeg jammen om skoene mine også *fnis*
Det er bare det at jeg er såååå fornøyd!! Kjøpte dem idag, etter å ha fått ett hett tips fra min kjære venninne Oddbjørg - og skoene er alt det hun sa, og mere til!!
Deilige, varme og så går de langt opp på leggen.
Her skal dere få se herligheten - godt plantet oppå armlenet på sofaen *hihi* (men det går jo når de er nye og ikke brukt da... hehe)
Bak skoene mine kan dere se adventsstaken som står klar til søndag... Med hvite lys i - det var det som passet best :)
Har tatt noen nye bilder av stuen min også, etter at gulvet er ferdig malt - men de viser jeg en annen dag. Kan si det sånn at jeg er meeeget fornøyd med fargevalget jeg gjorde til gulvet!!
Minner også om giveawayen som jeg har gående - bli med da vel? Det er ingen andre kriterier for å bli med enn at du skriver en kommentar i innlegget - ikke vanskelig!


Fiiiine?? -jepp, jeg er fornøyd!!


...og igjen... bildet er tatt med min u-fancy mobil, så kvaliteten er så som så....


Ha en fin helg videre!!
*klem*

7 kommentarer:

Fatima sa...

Disse ser riktig bra ut. God helg.
Klem

Catrine sa...

De så gode og varme ut!
Deilig å ikke fryse på beina! :)
Ha en fin lørdag! *klem*

LilleAsk sa...

Disse har jeg også og de er helt supre. Pene og varme. Gratulerer med nye vintersko.

helen og gutta sa...

De så fantastisk varme og gode ut, ett virkelig godt tips fra Oddbjørg. Du må hilse masse til henne. klem

Anne-Britt sa...

Så stilige sko du har kjøpt. Kan jeg spørre hvor de er kjøpt? Trenger også gode varme sko.
Nydelig gulv. Ha en fin søndag videre.

Katrine sa...

Gratla med nye sko!

Ania sa...

hihi, ligner på mine de jo :D