lørdag 23. oktober 2010

~ Om giveawayer og sånt... ~

Registrerer at det er ganske mange forskjellige give-awayer rundt omkring i blogglandia om dagen.
Leser stadig om blogg-eiere får ting gratis tilsendt i posten. Ofte får de en ting som de skal teste selv, og en ting som de kan gi bort i bloggen sin.



Jeg har sett støvsugere blitt gitt bort (og gjett om jeg har meldt meg på, men foreløpig no luck), jeg har sett hotellovernattinger blitt gitt bort, kjoler og lerretsbilder.
Mot noen ord i bloggen om akuratt dette fantastiske produktet.


En ting vil jeg gjerne si;
Jeg er en utmerket tester!

Jeg kan skrive noen ord i bloggen min og gi bort en i en fabelaktig giveaway supplert med stjerneskudd og raketter i bakgrunnen.
Jeg tester gjerne støvsugere, kaffetraktere, en London-tur eller hotellovernattinger.
Eller kanskje en bærbar pc - en mini bærbar pc hadde også funket...
Whatever, liksom...
Og skal saktens klare å skrive noen ord om det i bloggen her underveis.
Eller etterpå.




Ellers vil jeg ønske alle en fantastisk flott lørdagskveld videre - uansett om du har fått støvsuger i posten eller ikke...




...og bare som en liten notis til slutt så driver jeg og funderer på en give-away på bloggen min, for å feire "rundt tall" på bloggtelleren min.
Vet ikke om premien blir en støvsuger, akuratt, men noe må jeg vel få til - om en stund :)

6 kommentarer:

Red Hobbitt sa...

Jeg har faktisk vunnet to ganger i Give Away. Og det er ikke ofte jeg gidder å melde meg på sånne heller.
Kortet du har scrappet i forrige innlegg er helt nydelig. Skjønner ikke hvordan du klarer å farge så flott. Du sier noe om Copic markers.
Jeg er på novisestadiet når det gjelder scrapping. Har stemplet litt i dag, men har ingenting å farge de med. Ble anbefalt noe i butikken, men de hadde det ikke- og ikke husker jeg hva det heter heller. Men mener det var noe slags maling som en skulle blande ut med vann. Srappe-verden er spennende, men virker avansert.
Nyt siste rest av helga!

Catrine sa...

Ja, den som kunnet vunnet en støvsuger! Dårlig med vinnerlykke her og - men jeg har faktisk vunnet en torkyholder en gang. ;)

Kortet under er rålekkert!
Jeg planla å selge Promarkerene mine, men nå fikk jeg nesten lyst til å teste dem litt mer. :)

God søndag! *klem*

HegeHB sa...

Så enig så enig Monica. Den som kunne vunnet de store flotte premiene:) Og jeg kunne og sagtens ha testet ut noen produkter selv og::) Vi får bare fortsette å melde interesse så kanskje vi en dag er heldige. HAr faktisk vunnet et par små Rak , og det er utrolig moro når det kommer sånne flotte gaver i posten:) HA en flott søndag!

Synnøve sa...

He he. Mangt man kunne ønsket seg ja;) Kanskje en støvsuger som gjorde det morsomt å bruke den?!
Ha en strålende støv-fri søndag,
klem

tonje boganes sa...

Hehe. Skulle gjerne også vært en av dem som får produkter sendt i posten for testing og gi-bort :)
Vi får nøye oss med hyggelige kommentarer og kjekke besøk :)
Ha ei fin uke, Monica
Klem Tonje

Anonym sa...

Thanks :)
--
http://www.miriadafilms.ru/ купить фильмы
для сайта mo9ca.blogspot.com