torsdag 14. oktober 2010

~ Julekort ~

Jeg lyver hvis jeg sier at jeg er godt igang med julekortene for i år - og jeg lyver hvis jeg sier at jeg pleier å lage massevis av julekort hvert år og sende til alle jeg kjenner... For det gjør jeg ikke, men noen lager jeg - og her har jeg laget ett med noen av de fineste julestemplene fra Papirdesign! Ordentlig skjønn engel med en skikkelig vintagefølelse!!



Bakgrunnsarket er også fra Papirdesign - Frida, som er dobbelsidig, og like flott på begge sider!
Har stemplet engelen med Distress ink, Vintage Photo - som jeg har smørt ett lag med Distress Crackle paint (Rock Candy) som er en gjennomsiktig krakeleringsmaling. I og med at jeg brukte vannløselig stempel så smitter stempelet litt av når jeg påførte krakeleringsmalingen - noe som gav en kjempefin "gammel effekt".

Om du lurer på forskjellen mellom Crackle Paint Rock Candy og Crackle accent så er den at med Rock Candy så kan man strke ett mye tynnere lag - som gjør at krakeleringen blir mye mer fin-krakelert... Crackle Accent blir mye tykkere og grovere i krakeleringen - men     hey, alt til sitt bruk :) Jeg er like glad i begge deler, og bruker dem egenglig litt om hverandre...
- Så her var årets første julekort fra meg, har du startet?
Jeg har litt flere "på lur" - men de får vi ta en annen dag.
                                                                                                                       


Må igjen få takke for alle koselige kommentarer som dere legger igjen her i bloggen min - mine venner, jeg er så utrolig takknemlig - og har så dårlig samvittighet for at jeg er så dårlig å legge kommentarer tilbake!! Skal prøve å skjerpe meg, bare noen kan sende en søknad (og få innvilget) om flere timer i døgnet, så hadde jeg hatt tid til alt jeg hadde hatt lyst til - blandt annet det å kommentere tilbake. Det er så utrolig mye fint ute hos dere!!


Da er det allerede blitt torsdag - en dag igjen til helg.
Ha en fin torsdag kveld videre!
*klem*

1 kommentar:

Elisabeth Helland sa...

nydelig nydelig og nydelig!!!
-akkurat som du... ;o)