tirsdag 12. oktober 2010

~ Ett enkelt bursdagskort til en kjær venn ~






Min kjære venninne Oddbjørg hadde bursdag for en tid tilbake - og i den anledning så laget jeg ett kort til henne i hennes favorittfarger lyseblått og brunt :)
Stempelmotivet kommer fra Kort & Godt og det er fargelagt med Copics tusjer.
Blomster, bling og metallpynt er fra Storyteller.
Stempelmotivet er kuttet ut med Spellbinders.
I tillegg har jeg hatt på litt glitterlim i "fargen" Star Dust, både rundt motivrammen og litt på blomstene.

Ikveld har jeg akuratt fått bekreftet at jeg har fått plass på kurset som Nina skal ha i Copics-fargelegging - det gleder jeg meg veldig mye til!!


Takk for at du er innom hos meg ikveld - ha en fiiin kveld videre!

*klem*

1 kommentar:

Synnøve sa...

Så flott dette var.
Herlig med blått og brunt, -og kult stempel. (jeg må nesten skaffe meg et slikt, siden jeg selger sko hver dag;))
Ha en strålende uke,
klem