fredag 17. september 2010

~ Papirfest 2010 ~

I år, som fire år tidligere, skal jeg på Papirfest - denne gang fra 1. - 3 oktober.
Dette er virkelig ett av årets kreative høydepunkt, og jeg gleder meg noe sinnsykt!!
En helg full av kreativiteter, masse fantastiske og herlige damer (men det er selvsagt plass for
mannfolk også :) ) som bare skravler og koser seg med ulike papirhobbyer....
Tradisjon tro så har damene bak Papirfest også i år hyret inn tre fantastiske kursholdere som du kan lese om på bloggen.

I år så kommer Carolyn Peeler som bl.a er i designteamet til Melissa Frances - og det er jo ingen hemmelighet at jeg er veeeeldig svak for nettopp Melissa Frances... ♥
Så foreløpig har jeg iallefall sikret meg og meldt meg på ett av hennes kurs... så får jeg se om jeg melder meg på flere.
Jo flere kurs en melder seg på jo gunstigere er jo kursavgiften, så jeg må nok ta en titt om ikke det er flere kurs som frister (og kjenner jeg meg selv rett så.... tja... trenger vel ikke si mer... )













Nå er det bare knapt to uker til Papirfest - og jeg gleder meg sånn til å treffe igjen alle de kjekke og søte damene som jeg har vært så heldig å bli kjent med på grunn av denne fantastiske hobbyen - og gleder meg til diverse photoshooter og massevis av "lått og løye"!!

Gleder meg, gleder meg, gleder meg!!! - kommer du?



God helg!!
*klem*

3 kommentarer:

Eli sa...

Jeg kommer - og jeg gleder meg :):) Blir såå kjekt!! Om det blir kurs og sånt på meg får jeg se etter hvert, men forhåpentligvis begynner jeg å scrappe igjen i alle fall. Det er da et steg i riktig retning ;) Ha en fin fredag og ei riktig god helg Monica!!

Klem

Ania sa...

Det blir kjempegøy! Gleder meg til PF! :D

Elisabeth Helland sa...

åååh, jeg har sååå lyst!! og til neste å ER det det som er prioriteten...TRO du meg!!! aaah, føles leeeeenge til...snufs......hmmm, er det for sent nå mon tro..hihi..