torsdag 23. september 2010

~ Ett kort til, fargelagt med Copics ~



Må visst bare innse at slaget er tapt... Jeg elsker Copics!! '
Ikke at jeg er så suverent flink til å fargelegge motivene, men det er bare så kjekt!! Og så blir effekten så annerledes iforhold til hvordan det blir om jeg maler med Distress (som jo også er kjempekjekt!!).
Syns fargene blir litt klarere med Copics enn med Distress - to forskjellige effekter egentlig...
Her har jeg malt ett digi motiv fra Mo Manning - har ikke kontroll på skyggelegging eller blending, men gøy er det lell!

Stempelteksten er fra Papirdesign, og jeg har kuttet ut motivet med Spellbinders.











Ha en fin kveld videre, imorgen er det fredag og helg, blir deilig!!


Takk for at du er innom hos meg!
*klem*

3 kommentarer:

HegeT sa...

Velkommen i Copic-fan klubben..:-))
Syntes de er bare helt herlige å bruke, og jo mere en får brukt dem, jo bedre blir de.... Det dukker opp så mange muligheter som ingen andre fargemetoder har....
Jeg har funnet masse inspirasjon og gode råd hos produktutvikleren til Copic; Marianne Walker. http://ilikemarkers.blogspot.com/
Også er det en damen, Rachel, hun er rååååå på fargelegging...:
http://www.papercraftsbyrach.com/

torsdagshilsen
HegeT

Trude Julie sa...

Så enkelt og så lekkert, dette KAN du Monica :D
Ha ei fin helg :D

Gro sa...

Nydelig kort du har laget, å så herlig stempel du har brukt. :)

Gro.