lørdag 8. mai 2010

~ Bryllupskort nr 3 ~


Jeg fikk for en tid tilbake en bestilling på 3 bryllupskort og to konfirmasjonskort - og her er siste bryllupskortet. Dette er noe enklere enn de to jeg har vist tidligere - men jeg syns at blondepunch-kanten er så lekker, at jeg ikke hadde lyst til å dille for mye med annen pynt. Punchen jeg har brukt kommer fra Martha Stewert (selvfølgelig... ) og jeg fikk låne den av søte Trude Julie - takk snuppa!!
Ellers har jeg brukt dies fra Spellbinders til å punche ut bakgrunnen som teksten er stemplet på. Stempelet er fra Stempelglede ♥.Mønsterarket er ett gammelt fra Fancy Pants, og halvperlene kommer fra Storyteller. Hjerteblingen er fra Nille - også den kjøpt for en god stund siden. Ellers har jeg (selvfølgelig) kantet med glitterlim fra Ranger i fargen Star Dust - ikke noe bombe sikkert *lol*

Nyter herlige dager hjemme i hagen nå, vi bygger oss en bod ute i hagen så endelig skal jeg få en plass å gjemme alt "hagerotet" i. Måtte ofre litt av terrassen, men resultatet blir en mye lunere terrasse så da går det jo! Gleder meg masse til den er ferdig - mannen er såååå flink til å hamre og sage ♥!! Og jeg pusser og oljer hagemøbler, og jeg er så fornøyd med resultatet! Fra å være tørr og grå har de nå blitt  gyllenbrune og kjempefine!! Gleder meg til mange timer i hagen i sommer!!
Ha en fortsatt flott dag!
*klem*

1 kommentar:

Trude Julie sa...

Så nydelig kort! Som alltid er det imponerende :D