onsdag 10. mars 2010

~ Jeg er så heldig!! ~


SE hva jeg fikk... Jeg er helt målløs! DE herlige puslvarmerene, så gode og varme og så lekre!! Tusen tusen takk jenter!! Det er Wenche som har strikket - men de var fra både Wenche og Nina, og jeg fikk dem sammen med masse annet flott; Skittles (♥eeeeelsker Skittles♥), telysestake fra Lisbeth Dahl, en skjønn blomst med potte og noen alldeles lekre blonder!! Er ikke jeg verdens heldigste, med verdens heldigste kollegaer - ja da vet ikke jeg....







Er ikke NOE dumt å ha bursdag, i det hele tatt, når man er så heldig som jeg!!












Nå har jeg registrert meg på Bloggurat - så får vi se om jeg får det til *lol* - er ikke alltid kjent for å være så "teknisk" så det er slett ikke sikkert at det går... hehe!!

Ønsker alle sammen en flott onsdag!
*klem*

1 kommentar:

HegeT sa...

En lit forsinket bursdaagshilsen....hurra hurra hurraaaaaaaaaa......

solskinnsfylt onsdagshilsen
HegeT