søndag 10. januar 2010

~ Mer votter ~


Har strikket tre par votter til - disse har jeg holdt på med lenge, var egentlig meningen at de skulle være julegaver, men da jeg innså (lille julaften eller noe) at de ikke kom til å bli ferdige så la jeg det på is til nå. Nå er de nesten ferdige, har bare igjen å feste noen tråder - så er de klar til bruk.
Blir mye strikke-innlegg her nå (og jeg kan ikke love at det ikke blir flere *lol*) men det er det jeg driver mest med om kveldene nå. Scrappingen har ikke fått så mye oppmerksomhet som jeg skulle ønsket, men inspirasjonen og motivasjonen til å scrappe har manglet hos meg i laaaang tid. Har hatt ett intenst 2009 - så jeg tror at der ligger noe av forklaringen på min manglende lyst til å scrappe. Nå håper jeg at dette året blir annerledes, med masse inspirasjon og muligheter til scrapping. 2010 ser ut til å bli ett supert år!!

Vil også takke for alle koselige kommentarer som dere legger igjen her - jeg setter så utrolig stor pris på det, og blir så glad for hvert eneste ord. Tusen takk!!

Ønsker alle en herlig søndagskveld videre, og en flott uke! Ny uke - nye muligheter ♥

*klem*

15 kommentarer:

malla-me sa...

Nydelige votter du strikker!!
Morsomt med fine farger i kombinasjon :-)

Hege sa...

Så fine votter du har strikket!! Ikke bare var de fine og fargerike, men de er helt sikkert varme også så lenge det er mønster rundt hele votten!!!

Håper scrappe-gleden kommer tilbake etterhvert! Ellers nyter jeg gjerne strikke-produktene dine også jeg!!!

Ønsker deg ei fin uke!

Klem Hege

Mette sa...

Så fine votter du har laget!! Kjempefine fargekombinasjoner!! Skulle ønske jeg hadde vært flinkere til å strikke, men jeg har for lite tålmodighet, skulle helst ha vært ferdig når jeg har strikket et par omganger!!

Ha en fin kveld:-)

Klem Mette

Eli sa...

Så flotte votter! Jeg er igrunnen litt misunnelig på alle som kan strikke. Det er ikke min sterke side kan man trygt si... Det er jo så masse flott man kan lage :) Håper at inspirasjonen kommer suuusende til deg i 2010!! KLEM

Lisbet sa...

Så flotte votter du har strikket. selbuvotter er jo så flott og spesielt i andre farger enn bare hvitt og sort:-)
Kos deg emd strikkingen fremover

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Nydelige votter du har strikket, herlige spreke farger :)
Flink du er :)

Hilde sa...

Herlig Monica!!
Digger slike votter og de du har laget er i så fine farger!!

Håper inspirasjonen din kommer tilbake, så vi får se noen flotte scrappe prosjekter fra deg !!

Catrine sa...

Så herlige votter du har strikket! Kule farger og varmer nok godt ja!

Ønsker deg en flott uke! *klem*

banglamarie sa...

kjempefine votter :)

Yvonne sa...

Håper du får igjen inspirasjon til scrapping, for jeg får nemlig masse inspirasjon fra deg! Holder på med kalenderen du laget tutorial til. Får bare håpe jeg ikke bruker altfor lang tid, kan jo være greit å henge den opp før sommeren lissom... Heldig du som er så flink til å strikke, disse ble kjempefine. Me like!
Ønsker deg en flott uke!
Klem, Yvonne :)

Ania sa...

Utrolig dritflotte votter!! Elsker den freshe fargekombinasjonen sammen med de tradisjonelle mønstrene :D

Anne sa...

For noen stilige votter du har strikket. Knalltøffe farger.

Ønsker deg en ellers fin uke.

Eli Kristin Magnussen sa...

Kjenner til det med scrapping, men syns du har vært veldig kreativ på scrappefronten likevel! :) Nydelige og spreke votter, stilig med litt andre farger enn de tradisjonelle!

Ha ei fin uke!

Elisabeth Helland sa...

yeeey, endelig fikk jeg til å skrive kommentar....og endelig får jeg skrytt av deg og dine strikkeferdigheter og ikke minst påpeke dette fantastisk herlige fargevalget...
-hååååååper jeg får stikket utom dere til helga....

Anne-Britt sa...

Så utrolige flotte votter du har strikket og så freshe farger. Håper du finner scrappe inspirasjonen snart, for du inspirerer virkelig med kreasjonene dine.