onsdag 20. januar 2010

~ En bytte-LO ~





















Er jo ingen hemmelighet at jeg har slitt litt med inspirasjonen den siste tiden, og min snille og søte venn Oddbjørg gav meg derfor en utfordring; jeg fikk tre bilder av henne som jeg skulle scrappe. Hun hadde de samme bildene, og scrappet dem hun også. Så bytter vi LO - kjempekjekt!!
Her er min løsning på bildene - Oddbjørg sin side kan du se inne i bloggen hennes - ta gjerne et titt der, der er nemlig utrolig masse lekkert å inspireres av!!

Tyllrosene har jeg laget selv, med hvit tyll. Jeg sprayet den med rosa glimmermist, lot det tørke - og knyttet en rose av det, som jeg limte en perle på.
Ellers har jeg brukt Bazzill Kraft, Forest Green Glimmermist, klippet ut mønsterpapir fra Webster's Pages, og div. roser, bling og halvperler. Stempelet jeg har brukt tror jeg kommer fra Stempelglede.

Takk for at du titter, ha en fortsatt flott dag!
*klem*




















Og til slutt; for de av dere som ser nøye etter så ser dere at jeg har klippet ut mønsterpapiret to ganger; en gang bare rundt mønsterpapiret, og en gang rundt Bazzill Kraft - før jeg har limt det på ett nytt Bazzill Kraft. - det samme med partiet i midten med tyll... Det har seg nemlig sånn at når jeg var ferdig med LOen (første gang)så fant lillemor ut at hun skulle hjelpe meg litt - og gjorde det hun syntes trengtes for å få den heeeelt ferdig *lol*. Derfor måtte jeg improvisere litt, og det ble da til at jeg måtte klippe nok en gang, og lime alt på ett nytt Bazzill-ark... Jaja - sånn kan det gå når jeg lar ting ligge uten tilsyn... men det gikk seg jo til *lol*

7 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Jeg er sååååååååååååååååå HELDIG som har fått denne loen...stakkars deg Monica må vente til jeg har fått den igjen etter CHA.

TAKK for en superflott layout Monica

Eli sa...

Hihi - herlig med hjelp da; i alle fall når man ser det utenfra. Ikke så kjekt sånn der og da kanskje, men godt med alt som lar seg fikse. Lekker var den i alle fall! Du har det i deg Monica - det er ikke blitt borte :) Klem

Idun // Breidablikk sa...

hihi søt da, som også vil scrappe ;)
Men du løste det kjempefint! Og jeg kunne ikke se at den var fikset på ;)

LOen var nyyydelig! Likte oppsettet og de hjemmelagede rosene!! :) Håper du fikk mere scrappelyst etter dette, for det du lager er jo så lekkert! :)

*klem idun*

Elisabeth Helland sa...

Egentlig skulle du jo bare hatt den sånn som lillemor har fikset den....hihi...historien er jo bedårende søøøøøt da......selv om LO'en var flott som den var...hihi...
-men når først skaden skal rettes opp, så synes jeg faktisk at den bare ble til det bedre.....effekten utav mønsterblomstenes 3-d feeling kom virkelig flott frem siden du har bevart kartonen litt i kanten, og selve bildefeltet som du har klippet ut og limt på, ble bare en enda større effekt synes jeg.... lekkert uansett...

Fatima sa...

Lillemor er jo et sjarm troll selv om hun nå kanskje var mer et troll.

En vakker LO. Likte veldig godt det sarte preget.

Maria Therese sa...

Nydelig lo!!!

Mette sa...

Denne LO var bare såååå nydelig!!! Rosene i tyll synes jeg var kjempelekre! Det hender av og til at en får litt uventet hjelp, men det er vel det som er med krydrer hverdagen vår :-)

Klem Mette