fredag 18. september 2009

~ Bursdagskort ~























Her har jeg laget ett bursdagskort med bruk av samme arket som i innlegget foran...
Jeg synes det gjør seg like godt til bruk både til LOer og til kort - og antageligvis også til andre prosjekter (noe jeg forøvrig er igang og tester hehe)

Kortet er ett 12x6" ark som jeg har brettet i to, og limt på mønsterarket som er 5,5"x5,5".
Oppå det har jeg brukt Spellbinders og stanset ut to labels, den ene mindre enn den andre.
Den ene limte jeg rett på det sorte papiret, den andre stemplet jeg tekst på for så å lime oppå den første med 3D-limputer.
Under teksten limte jeg på en av de søte "perleblomstene" - også fra Storyteller.
Rundt kanten på hele kortet, og rundt den ene labelen påførte jeg sølv glitterlim.



Materialliste:


BAZ10-1001 12x12 White Canvas 25 pk
ST-001135 Håndlaget papir, svart med fløyelsblomster
ST-000237 Blomster, kremfarget daisy
SP-S4-189 LABELS THREE
RAN-SGG01911 Silver , Stickles Glitter Glue




2 kommentarer:

Idun // Breidablikk sa...

For et stilrent og lekkert kort!!!! :D

Hildegunn sa...

Lekkert kort, flott mønsterark! Fløyelsmønstret kom veldig godt frem her!