fredag 28. august 2009

Saker til Gave- og interiørmessa del 2

Her kommer en liten gavepose jeg laget, til en liten guttebaby...
Har tatt utgangspunkt i en "vanlig" gråpapirpose hvir jeg har limt på ett felt med Bazzill swissed dots - som jeg har sydd rader med rettsøm på (og ja, det er meningen at trådene bare skal være sånn - *lol*).
Oppå der har jeg festet en sirkel som jeg har stanset ut med Spellbinders, sammen med litt krepp-papir fra Melissa Frances før jeg har limt på en Spellbinders-sirkeli igjen...
På toppen har jeg limt en krone fra Melissa Frances som jeg har pyntet litt med litt glitterlim fra Ranger i fargen Star dust (♥).

Rundt kanten på posen har jeg limt litt krepp-papir som jeg også har kantet med glitterlim i fargen Star dust..

Takk for at du titter, ha en fin dag videre!!
*klem*

























4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Kjempeflott!
Spennende med messe!

Ønsker deg en flott helg!

Eli sa...

Så flotte ting du har laget! Blir alltid inspirert av å kikke innom her hos deg :) KLEM

Lene - nabon sa...

Gudameg, denne var jo bare helt nydelig!

Trekkpapir er jo bare genialt her! Flott med sømmen!

Dagdrømmeren sa...

Så nydelig den ble!

Tonje

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...