fredag 8. mai 2009

~ Lucky me!! ~

Ta en titt i bloggen til Inkido og se hvorfor jeg er så heldig!! Hint: det har noe med den pakken jeg viste bilde av tidligere :)

I denne sammenheng så gir jeg bort en blogcandy med noen herlige produkter fra Inkido. Det eneste du trenger å gjøre er å kopiere blogcandybildet og bruke det i bloggen din sammen med en link til dette innlegget. Og selvsagt legge igjen en kommentar i dette innlegget om at du er med :) Bli med da vel!!
Trekning foregår neste fredag - 15.mai på kvelden...
Gleder meg til å se hvem som blir trukket ut!!


Takk for at du er innom hos meg idag, ha en super kveld videre!!
*klem*

















Take a look in Inkido's blog and see why I am so happy today... Hint: it has something to do with the amazing package I showed you the picture of a while ago.
I will also be giving away a blogcandy next friday, May 15. All you have to do is to use the picture of this blogcandy in your blog together with a link to this notice. And ofcourse leave a comment here to tell me that you are in.

I will be accepting international winners here, so feel free to join!
I am looking so forward to seeing who the winner will be :)

Thanks for stopping by today, wishing you all a nice weekend!
xoxo

50 kommentarer:

♥ Monica ♥ sa...

For en flott Blog Candy. Skjønner godt at du er glad for å ha fått være gjestedesigner til Inkido. Du lager nå masse flott og.
Jeg er med på candyen din og gleder meg til å følge bloggen din videre.

Klem


http://kreativkort.blogspot.com/2009/05/blog-candy-hos-mo9ca.html

Anneli sa...

Åhh..så spennende Monica! Hærlig blogcandy!
Må jo selvfølgelig være med på dette ja (:
Ha en strålende helg!
Klem <3

Sigrun sa...

Må selvsagt legge igjen en melding for den candyen var flott. Flott blogg har du og! Ha fortsatt en god helg. :O)

HegeT sa...

Bloggcandy er alltid like morsomt å være med på. Så jeg prøver lykken her hos deg også.....

fredagsklem fra
HegeT

Enonilol sa...

Jeg er gjerne med på candy ;)
Har lagt til candyen din i sidebaren på bloggen min.

Anonym sa...

Har veldig lyst til å være med på denne candy bloggen. Har lagt den til i min blog også. Må også si at jeg likte konfirmasjons kortet du har laget, det med 3 slips. Veldig stilig og enklt.

Sissen sa...

Ååh, grattis! Jeg har lagt inn link til innlegget ditt i menyen på min blogg :)

Aina sa...

Gratulerer så mye som gjestedesigner, så morro da!
Og selvfølgelig henger jeg meg på blog canyen din. Alltid like spennende, selv om jeg aldri vinner :O)

Og du har stått i blogg lista mi ei stund...

Elisabeth Helland sa...

hey, grattis....og du og du så flott....ha en fin fin dag videre..klem..

❤ Kaia sa...

Flott candy, og gratulere så mye som gjestedesigner.
Kjempespennende.
Ha en fortsatt flott søndag :o)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Grattis "kollega"!! Vilka underbara alster du skapar!! Klem!

Monica's Scrappehjørne sa...

Så flott blogcandy og så flott blogg da :)

Er jo så klart med på dette :)

Anonym sa...

Jeg og vil være med, men jeg har jo ingen blogg;( lykke il alle sammen, og
monica alt du tar i blir til gull;)

Astrid sa...

Flott bloggcandy! Min første ;)Lykke til alle sammen :)

Heidi sa...

Gratulerer som gjestedeigner hos Inkido!!
For en kjempefin blog candy du har satt sammen. Den vil jeg jo selvfølgelig være med på.

Kjerstin sa...

Bildet ditt av candyen er med i sidebaren min også, i tillegg til at jeg alltid er inne og ser når du oppdaterer!! :D

Gratulerer som gjestedesigner - stas!! :D

Ann-Katrin sa...

Gratulerer som gjestedesigner. Så moro! Jeg blir gjerne med på blogcandyen.

Meretekj sa...

Gratulerer så mye som gjestedesigner!
Denne flotte blogcandyen vil jeg gjerne være med på.

Filharmonica sa...

Gratulerer så mye som gjestedesigner, jeg er sikker på at du kommer til å gjøre en kjempejobb! Slenger meg på blogcandyen din. Har linket til deg fra bloggen min.

Inas lune hjørne. sa...

Gratulerer som gjestedesigner!!

Herlig blogcandy. ♥

Maya sa...

Gratulerer så mye som gjestedesigner. Er en fryd å gå inn på bloggen din, å titte på alt det nydelige du lager.

Anne Karin sa...

Så fin blog candy! Og så mye fint du har i bloggen din. Her må jeg komme innom oftere skjønner jeg.

Marit sa...

Hei på deg!
Gratulerer så mye med tilliten du har fått fra Inkido:) Den er deg absolutt verdig med alt det flotte du lager!
Jeg blir gjerne med trekningen av den lekre candyen!
Ha en flott vårdag!
Hilsen Marit

Torill sa...

Heia! Nydelig candy! Jeg vil gjerne være med!!!

Regina sa...

hi Monica
Congrats on your DT position!
Your blog candy giveaway is a wonderful one!
I have linked your candy on my sidebar and thank you for the chance to join in.
Greetings from Germany
Regina

Marianne/skorpionen sa...

Gratulerer som gjestedesigner!
Jeg har veldig lyst på blogcandyen og har lagt ut bildet i min blogg.

Anastasija sa...

http://anastasija-cybina.blogspot.com/2009/05/blog-post_13.html

millamy sa...

Så mye fint du lager og gratulerer med jobben...
Her finner du meg og bloggen min

Tine-Malene sa...

Hei!
Gratulerer som gjesteedsigner!!:)
jeg vil gjerne være med på blogcandyen:)

ha en flott dag videre:)

Cicci sa...

Grattis till ditt uppdrag!
Härlig blogcandy!
Nu har jag länkat. =0)

Hanna sa...

Da prøver jeg lykken her.....en blog candy er ikke lett å få has på:) Du har utroli mye fint her inne:)

Lillian sa...

Kjempefin blog candy,som jeg gjerne er med på.

Helena sa...

Congrats on your DT position and I like your blogg =)

Take care.

Åsa (asali) sa...

Gratulerar till det nya uppdraget hos Inkido :)

Jag tar en "lott" till ditt bloggcandy och hoppas på tur :)

lillesmor sa...

Grattis med gjestedesigneroppdraget:-)
Kjempeflott blogcandy, og jeg vil gjerne være med.

Monika sa...

Grattis till det roliga uppdraget! Jag tävlar gärna om din fina blogcandy!

Anonym sa...

GRATTIS till uppdraget! Är gärna med och tävlar och länkar från min blog!
Kramis!

Alvestad sa...

Kjemeflott blogcandy. Den skulle jeg likt å vinne :) Masse fint å se i bloggen din også, så jeg gleder meg til å følge den.

Wildärtan sa...

Jättefins blog candy, och jag är med. Har länkat i min blogg..
Ha en trevlig helg!

Jorunn sa...

Så flott bloggen din er,klart jeg vil være med på candyen.Bruker bloggen min svært lite,men har hvertfall publisert din der inne.Ha en riktig fin 17.mai:)

cecilie/firefly sa...

Da har jeg skrevet et lite innlegg om deg i bloggen min. er helt ny på det meste her :)
http://ceni.pointblog.no/Bli-med-paa-konkurranse.html

Ullisenrullisen sa...

Kul att läsa i din blogg! Mycket fint. Jag förstår att du säkert fått några roliga produkter från Inkido när du lottar ut så fin bloggcandy. Jag vill gärna också vara med och ha chans att vinna.

Kram
Ullisenrullisen

www.ullisenrullisen.wordpress.se

Christine sa...

For en vakker blog du har!!
En fryd for åøye å bla seg nedover på alt du lager.

Flott blogcandy.

Christine :)

Min lykkestein sa...

Så fin blogg du har!! å den hjerteboksen var jo bare helt nydelig!! *dåne*
så klart jeg å vil være med på denne lekre blogcandyen! har lagt inn bildet og link til din blogg i min blogg!
Klem fra Summer85

HegeHB sa...

Denne blogcandyen er jeg gjerne med på.
Superflott blogg du har, her skal jeg komme innom flere ganger:)
Ha en fin kveld.

Idun // Breidablikk sa...

Lekker candy!!!
Og lekker blogg!!
Denne må jeg følge, for her var mye fint!! :D

Har lagt ut bildet og linket hit fra min blogg :)

Maria sa...

Åh! Naturligtvis vill jag vara med på detta. Har lagt en länk från min blogg.
/Maria

LillaMy sa...

Grattis!!
Har länkat från min blogg och hoppas på tur.

Mammanna sa...

Vad roligt!! Självklart vill jag vara med och prova lyckan!

Länkar så klart!!

UlrikaT sa...

For en flott blogg og vilken fantastisk bloggcandy! Jeg er gjerne med på utlottningen og har linket i min blogg! :)