onsdag 21. januar 2009

~ Bryllupsflaske og brudekort ~

*lol*
...vet ikke hva annet jeg kan kalle det; enn bryllupsflaske *knis*
Idèen er iallefall at man kan gi denne som ett slags kort, med mange hjertevarme ønsker oppi :)
Brude-kortet og posen er ment til å kunne gis til bruden, kanskje i utdrikningslaget? Disse er med vilje laget nesten identiske.
Begge prosjektene er laget med diverse Melissa Frances - blir liksom aldri lei *Ü*

Takk for at du er innom, ha en fortsatt flott kveld!
*klem*























Så til gaveposen og kortet til bruden:

14 kommentarer:

Vibeke sa...

Så lekkert dette var!!:) Koser meg når jeg er innom bloggen din:)

Lene Aase sa...

Så utrolig nydelig og en veldig god ide:)

Klem fra Lene:)

MacNina sa...

Kjempetøff flaske og koselig gavepose og kort! Så kreativt :)

Fatima sa...

Så koselige disse var. Synd man ikke drev med denne hobbyen for 17 år siden...

Eli Kristin Magnussen sa...

Så mye flott du har laget, sukk. Herlig inspirasjonskilde! :)

Hanna sa...

Så lekre Monica! Kjempegod idé!

Aina sa...

Det var en morsom idè, og så lekkert :O)

tessa sa...

du er bare så vanvittig flink og kreativ! tusen takk for at du deler ideene dine!!!

Lurer foresten på hvor du har fått tak i brune papirposer.. her leita meg halvtihæl etter slike..

Silvia Kristine sa...

Kjempesøte bryllups-prosjekter, Monica! Det er alltid en fryd å stikke innom bloggen din... :)
Håper du har en fin dag!
Silvia.

Anonym sa...

This is gorgeous and so cute !

Solrunn sa...

Kjempe flott bryllupsflaske og brudekort;)Du lager så utrolig mye flott, det gleder meg hver gang jeg tar en titt i din blogg;)

Det ligger en utfordring til deg i bloggen min, håper du syns den er like morsom som det jeg syns;)

Hanna sa...

Det ligger en award til deg i bloggen min.

Ha en fin helg!

*klem*

Eve sa...

I discover your blog and I love it !
All you create is really beautiful !
Kisses from France
Eve ;)

Anne-Britt sa...

Her i bloggen din var det mye flott:) Så flotte gaveposer og kort og ikke minst den pyntete flasken. Nydelig