tirsdag 25. november 2008

~ To heldige vinnere får.... ~

...hver sin stempelpakke, med tre clearstempler fra Papirdesigns nyeste kolleksjon. På fredag trekker jeg disse to heldige vinnerene, og det eneste du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å maile meg bilder med ting du har laget med Papirdesign sine produkter. Ett "lodd" for hvert bidrag. Mailadressen min finner du til venstre - bli med da vel!! - er fullt mulig at det ramler oppi noe annet i premiepotten også ;)


Legger med noen bilder (jepp, har tatt bildene her i kveld, så de ble visst ikke så gode *lol*)













Sånn ellers så har Salte en blogcandy gående - hun feirer fantastiske - 30kg!! Tenk det, så utrolig bra gjort!! I tillegg har hun fått bekreftet idag at hun er med på ett prosjekt om overvekt, trening og ernæring. Gratulerer så masse til deg min venn!! Dette er fantastiske nyheter!
Bloggen er vel verdt å besøke uansett - tonnevis med inspirasjon der!!













Imorgen er det jobb igjen - gleeeeder meg!! <3<3<3 Love my job!!! <3<3<3<3

Ønsker alle som er innom en fin dag (natt) - og jeg håper jeg får se bidrag fra deg til trekningen min :)

*klem*

1 kommentar:

Kristin Langnes sa...

Har sendt deg en mail jeg.