fredag 21. november 2008

~ helg igjen, make and take, rengjøring og diverse ~

Tiden fyker avgårde, nå er det fredag igjen - og ingen unntatt meg selv er hjemme... helt stille i huset... Så da fant jeg fram støvfilla og vaskebøtta, og tar en ordentlig omgang med rengjøring i huset. Herlig!! Det har blitt nedprioritert i det siste, syns ikke det har vært så lett å få gjort noenting med lillesnuppa springende rund bena mine. Men nå... du hellige jul.. får jo gjort en hel masse jo!! Helt skjønt!!

Nå er det ikke lenge igjen til Oddbjørg og jeg skal ha make and take inne på Scrappejungelen i Stavanger.
Det skjer imorgen, lørdag 22.november, faktisk!
Gleder meg en hel masse!!

Sånn ellers så har jeg fått noen henvendelser ang Papirdesign-trekningen min, om muligheten for dem som ikke har blogg til å være med. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt over det, men selvsagt så endrer jeg "reglene" slik at hvem som helst kan være med! Det eneste kriteriet nå er altså at du sender meg ett bilde av noe (hva som helst) du har laget med produktene til Papirdesign - så vil jeg foreta en trekning på kvelden den 28. november. Bli med du også da vel!!

-Så, til slutt, dere som abbonnerer på Ett Trykk har alt fått desemberutgaven, og da kan jeg avsløre til dere andre at jeg er månedens gjestedesigner... Utrolig gøy å bli spurt om en sånn oppgave!! Jeg har ikke fått sett artikkelen enda, men håper den er grei... Får handle meg bladet når det kommer for salg i butikkene den 1.desember...

Ellers har jeg laget en ny LO for Papirdesign - en med ett av minnene fra julen i fjor. Her har jeg brukt både de nye julepapirene og de nye Clearstampsene... En ren glede å jobbe med!!
Tar du turen innom på Scrappejungelen lørdag 22.november mellom 11 og 14 får du muligheten til å prøve du også - kommer du??
Sjekk bloggen til Scrappejungelen for mer info :)


Takk for at du er innom hos meg på denne fredagen, ha en super helg!!
*klem*


6 kommentarer:

Torill sa...

Så nydelig LO!!!
Og du- tusen takk for utrolig flott gjestevisitt i Ett Trykk!!! Utrolig bra! Og jeg fikk så masse hærlig inspirasjon!!!
Du er så råflink altså!!!
Tusen takk!
god helg og kos dere i morgen!!
klem

Lene Aase sa...

Så utrolig lekker LO, veldig mange nydelige detaljer på den!!!
Håper du får en finfin helg:)

Klem fra Lene:)

Unknown sa...

Lekker LO Mo9ca! Du deler tonnevis av inspirasjon altså! Jeg er en heldig abonent på Ett Trykk - og sier igjen bare WOW!! Så nå er baggen min pakket med scrappesaker og blad - jeg skal på hytta i helgen og inspireres til å lage lekre julekort! Kos deg MASSE på Jungelen sammen med Oddbjørg i helgen! Skulle så gjerne ønske at dere bodde litt nærmere :)

*artiklen er MER enn grei! Den er strålende*

Eli sa...

Skulle ha bodd litt nærmere bare så hadde jeg kommet i morgen! Kos dere masse og nyt helgen i reint hus :) Og du; artikkelen i Ett Trykk er suuper - du lager jo bare SÅ lekre ting!!!!

Klem, E

Maren sa...

Nydelig Lo :) Jeg har lagt en award til deg i bloggen min, hvis du har lyst på den, bare sånn for å vise deg at jeg setter pris på all inspirasjonen du deler :) Håper dere har hatt en vellykket dag på scrappejungelen

{ Kristina } sa...

Åå, for en nydelig layout, Monica. Digger det du har gjort med bakgrunnarkene. Og så mye fin bling og blomster da. :)