tirsdag 14. oktober 2008

~ kort kort kort ~


Er visst det det går i her om dagen, men nå fikk jeg akkurat melding om at printerhodet mitt var kommet - så nå krysser jeg fingre for at det "bare" er det som feiler printeren min... Skal uansett bli godt å få den tilbake!!
Men her er dagens kort fra meg; er et julekort jeg har laget med bl.a 3ndydesign sine julepapirer som er kjempelekre!! Kan jo nevne i samme slengen at jeg holder på å leke med papirene jeg har fått fra Papirdesign - og jeg stoooorkoser meg!! Har laget endel kort og ett oppheng - har desverre ikke bilder av dette enda - med de kommer.


Ha en super tirsdag, du som er innom hos meg - setter stor pris på deg!!
*klem*

2 kommentarer:

Linn sa...

Herlighet så nyyydelig og så vakkert det var med halvperlene sammens med de små blomstene *legge på minnet* Er så inspirerende å se hva du lager og jeg gleder meg sååå å se dine bidrag til Papirdesign de blir nok helt rå tenker jeg! Tvi tvi med printeren din, håper den snart er oppe og går igjen!

Unknown sa...

WOW Monica - lekkert, virkelig nydelig. Du er en helt utrolig stor inspirasjonskilde!