mandag 1. september 2008

~ Snuppas første tur hos frisøren ~

Sånnt må jo dokumenteres *lol*
Har laget en LO med bilder fra lillegulls første tur hos frisøren. Har utsatt og utsatt det frisørbesøket, fordi jeg rett og slett ikke har hatt hjerte til å klippe av de søte krøllene... men nå var det på tide! Var blitt så pistrete at nå var det ingen vei utenom...


Har brukt Sassafras papirer på denne, noe jeg aldri i livet trodde at jeg noen gang kom til å få brukt - wow! Har også brukt Jenni Bowlin papirer og noe K&Co chipboardpynt. Roser, pyntenåler, knapper, bling og bånd. På tagen til høyre har jeg skrevet litt om hendelsen. -jo og så Thickers og bokstavklistremerker da..
Siden jeg ikke hadde noe bedre løsning på oppbevaring av håret jeg knabba med meg fra frisøren, ble det å legge det i en zip-pose og henge den på LOen - mulig jeg endrer den detaljen om jeg finner noe mer passende, for jeg syns ikke akuratt det var så passende - men det funker i krisetilfelle ;)

Takk for at du er innom og titter, setter stor pris på det!!
Ha en superduper kveld videre!

*klem*

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Herlige bilder!!! Viktig å dokumentere slike ting:)

Oxana sa...

Hei Monica! Du lager helt fantastiske kort og LO'er. Jeg er meget imponert. Hilsen Oxana.

Ruth sa...

Herlig LO! Og bade-lo-en nedenfor var bare nyddddelig!

Du har fått 2 awarder av meg i blogen min ;)

Ha en flott dag videre!

Vibeke sa...

Må bare si at jeg henter mye inspirasjon her i bloggen din.
Sjekk min blogg - der er det en award til deg:)

Elisabeth Helland sa...

oh la la.....har litt hårtuster her også som burde vært gjort noe med......lekre bilder herlige farger og en LO med mange bilder på jo....hihi....lekkert virkelig lekkert!

Håper dere har en superfin dag i dag...klem

Meretekj sa...

Jeg synes at det er veldig inspirerende og være inne på bloggen din. Du er flink!
Derfor vil jeg gi deg en award som ligger i bloggen min.