onsdag 17. september 2008

~Ingenting nytt~

Ikke noe nytt som skjer her i gården nei... Men dagene går - fort, og nå er vi jammen i midten av september allerede!! Wow!

Har ingenting nytt å vise dere, men i en bildemappe på pcen fant jeg en LO jeg lagde til en konkurranse på ett scrappeforum for lenge siden... tror jammen det var i april?? Uansett, konkurransen gikk ut på at vi fikk tildelt en pakke med produkter og papirer, og man skulle bruke litt av alt som var i pakken *dåne*. Tilsynelatende vanskelig, men når en først kom igang så var det en grei oppgave. Fargene og produktene er jo ikke ting jeg normalt bruker, men jeg er sånn passe fornøyd med resultatet. Fargene på Loen derimot - neeeeiii... ikke helt fornøyd, men det er jo en annen sak *lol*

Ha en super onsdag videre, og takk for at du er innom!!
*klem*

7 kommentarer:

Lula sa...

Jeg syntes loen ble lekker, med flotte detaljer. Fargerik og et nyyydelig bilde:)

{ Kristina } sa...

Syns denne her var kjempestilig jeg. Det er jo så mye spennende å se på her. :)

❤ Kaia sa...

Nydelig LO:o)
Du lager så mye fint, så derfor har jeg en overraskelse til deg i bloggen min.

Ha en fin dag

Lena Katrine sa...

Synes denne var flott jeg!
Og jammen har du mye annet som er verdt å se to ganger på også!
Jeg linker deg rett og slett til bloggen min jeg ;o)

xxx Lena Katrine

Salte sa...

Ikke fornøyd??? Hæææ - rådigger den - OG fargene!!!!

I'm your biggest fan Mo9ca ;)

Cathrine sa...

gosh, her var det mye som skjedde.. og det var bra altså! likte fargene så godt, litt høst liksom, så varme og fine. og mye å se på ;)

Unknown sa...

Oj, så nydelig!! Virkelig et fargespill, og utrolig mange detaljer å se på. Jeg suger til meg inspirasjonen..