tirsdag 20. mai 2008

Endelig kan jeg fortelle...

Når jeg og Oddbjørg var på messa i Skedsmohallen i slutten av april, så ble jeg spurt av Marianne og Line på Papirdesign om jeg hadde lyst å være en del av det nye designteamet deres...
-Og hva svarer man til det da?? *knis*
Er veldig veldig beæret over å ha blitt spurt, og selvfølgelig svarte jeg ja!!
Jeg gleder meg massemasse til å begynne å leke med alle godsakene!!

Ta gjerne turen innom i bloggen eller hjemmesiden for å se nærmere på produktene deres, her er det masse lekkert!

Jeg må samtidig få gratulere de tre andre som har blitt valgt til å være med i designteamet; Oddbjørg, Linn og Anneli

6 kommentarer:

Salte sa...

Gratulerer Mo9ca!!! Gleder meg til å se hva du tryller frem med produktene deres!

Anita sa...

Gratulerer så masse!!:) Jeg gleder meg til å se hva dere lager!:)

Ann Hedvig sa...

Gratulerer så mye!

anne jorunn sa...

Gratulerer så mye mo9ca!!

Ingvild Bolme sa...

KJEMPEMASSE GRATULASJONER til både deg og Oddbjørg! Gleder meg masse til å se hvilke kunstverk du greier å trylle frem som designer for dem. For kunstverk blir det, det er HELT sikkert!

Masse lykke til!

bibbi sa...

Gratulerer så mye med designer-jobben!!!! Gleder meg til å se kunstverkene dine med disse papirene :)