fredag 16. mai 2008

17.mai, nesten...


Er nesten i mål med å stryke bunadskjorter, dressbukser, flagg osv... Kjenner at jeg gleder meg skikkelig til imorgen!! Dagen blir feiret med å se barnetog, spise frokost sammen med min mor, far, mine søsken, svigersøsken og nevøer. Og sammen med min egen familie, selvsagt ;) Så bærer det bort til skolen hvor de små får fisket litt i fiskedammen og diverse. Er vi heldige med været (jadda, jeg bor på vestlandet, så det er slett ikke sikkert *knis*) så blir det grillings på kvelden.
Har sommerfugler i magen og gleder meg en hel haug!!
-så gjenstår bare å se om bunaden min passer ;)

Til deg som er innom vil jeg ønske en fantastisk 17.maifeiring!! Håper dagen din blir uforglemmelig!!


*klem*


Har lånt ett bilde jeg fant på nettet, håper jeg ikke trør i copyright-salaten nå... :)

3 kommentarer:

Ania sa...

Håper dere har hatt en kjempefin 17.mai feiring!! :)

{ Kristina } sa...

Gratulerer med overstått feiring!! :)

Jeg ville bare si ifra at jeg har fått pakken fra deg, og jeg er ganske fornøyd. Så masse flott. :D Tickets'ene var jo en av favorittene. Hvor finner du sånt?

Kristina

Salte sa...

Vel overstått feiring! Ser dere også hadde nydelig vær i går!

Her er vestlandsværet tilbake i dag - dobbel dose.